MHR

THE BRST

MHR

THE BRST

کالاهایی تا حد 97٪ تخفیف

با سلام
آیا دوست دارید با شرکت در مناقصات صاحب کالاها یی تا حد 97٪ تخفیف شوید
اگر پاسخ شما صحیح است پس با ما همراه شوید.

استفاده از سایت و برنده شدن در آن بسیار ساده می باشد تنها کافی است که شما مراحل زبر را به ترتیب انجام دهید و در مناقصات برنده شوید:
1-ثبت نام کنید .
2- خرید یکی از بسته های یا معرفی دوستان
3- انتخاب محصول دلخواه از بین دسته بندیها
4- امتیاز دادن به کالا
شما با کلیک کردن بر روی دکمه در قسمت پایینی هر کالا می توانید در مناقصه مربوط به آن کالا شرکت کنید .
به یاد داشته باشید که با هر بار کلیک کردن بر روی دکمه 1 امتیاز( معادل 1000 تومان) از مقدار بیدای موجود در حساب کاربری شما کسر می شود و همینطور به میزان مبلغ تعیین شده برای هر کالا به مقدار اولیه قیمت آن افزوده می شود.
قیمت کالا ها از یک مبلغ پایه که مدیر سایت تعیین می کند آغاز می شود و تا زمانی که تایمر معکوس فعال می باشد شما می توانید به آن کالا امتیاز دهید.
همانطور که در حراجیها ( مناقصات ) یا چوب زنی ها مرسوم می باشد بعد از پیشنهاد آخرین قیمت به بقیه شرکت کنندگان در مناقصه این اجازه داده می شود که یک زمان کمی برای دادن پیشنهاد داشته باشند (آخرین مبلغ 1 ، آخرین مبلغ 2 ، آخرین مبلغ 3 فروخته شد به..) .
در سایت نیز این قانون رعایت می شود . بعد از آخرین پیشنهاد البته در 30 ثانیه آخر به زمان تایمر معکوس 30 ثانیه اضافه می شود تا دیگران هم فرصت امتیاز دادن داشته باشند .
5- سعی کنید آخرین کسی باشید که بر روی دکمه کلیک می کند
زمانی که تایمر برابر 00:00:00 باشد و نام کاربری شما به عنوان آخرین امتیاز دهنده در زیر آن کالا حک شده باشد شما برنده آن کالا هستید .
و ما آن محصول را با قیمتی که شما در مناقصه برنده شده اید و بدون هزینه دیگری برای شما ارسال می کنیم .
دقت کنید که آدرس و کد پستی را هنگام ثبت نام کامل و صحیح وارد کنید .

شما می توانید با شرکت در مناقصات صاحب کالاها یی تا حد 97٪ تخفیف شوید




کسانی که می خواهند از این سرویس استفاده کنند ایمیل خودشون رو در قسمت نظرات وارد کنند تا در اولین فرصت دعوت نامه به آدرس ایمیل شان ارسال شود